האזינו • "חיברנו מונים שנותקו מחוסר תשלום, זו סופה של פעם ב-100 שנה"

אבי יעקב No Comments on האזינו • "חיברנו מונים שנותקו מחוסר תשלום, זו סופה של פעם ב-100 שנה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר דירקטוריון חברת חשמל יפתח רון טל אור בראיון למשה גלסנר ביומן הצהריים של קול חי: "חברת החשמל נערכה היטב לסערה והיא מתפקדת בצורה מעוררת הערכה".

המראיין הקשה עליו מדוע בכל העולם לא קורה כלום בירידת שלגים ורק בארץ סופת שלגים קטנה ועשרות אלפי אזרחים מנותקים מחשמל. רון טל ענה כי "לוחמי החשמל עובדים ארבע לילות ומחזירים חשמל לבתי האזרחים. הסופה לא התרחשה ב-100 שנים האחרונות וכמה שנתכונן טוב אי שלא מעלה בדעתו שלא יהיו הפסקות חשמל".

במענה לשאלה אודות פעילות עובדי החברה כרגע הרחיב יו"ר דירקטוריון חברת החשמל כי "עצים נפלו בגלל סופה ושלג עצום נחת על עצים, דבר כזה לא היה. אף אחד לא חוב להוריד מאות אלפי עצים במדינה, במקומות אחרים בעולם כולל ארה"ב תושבים תקועים בבית גם שלושה שבועות. שוב השלג הוא לא העיקרי אלא השלג ביחד עם הסופה. העצים מתמוטטים מהעוצם ומפילים חוטיםף לא נהרוס עצים".

מימדי הנזק כפי שתיאר המרואיין הם קשים: "נפלו 800 קווי חשמל על הרצפה. הכלים הכבדים של חברת החשמל התמודדו עם האתגר בצורה יוצאת דופן, השקענו 200 מליון בציוד ובשעות הקרובות כולם יחוברו חזרה".

רון טל הבהיר במענה לשאלת משה גלסנר על מונים שנותקו בימי הסופה "ישנה הנחיה גורפת שלמנכ'ל חברת חשמל לא לנתק שום מונה יתרה מכך חיברנו מונים שנותקו לפני הסופה".

האזינו ליפתח רון טל מתראיין למשה גלסנר



0 תגובות